spågumma

Alåå! Jag sitter hemma hos min ljubavii just nu. Vi ska strax lägga oss och kolla på tv. Är fett trötta & vädret gör så att man bara vill gå i ide. sov inte mycket heller igår.. bara 2 timmar. Men har sovit typ 1 timma här haha var helt borta när hon snackade med mig. Annars så har vi bara lämnat Natta vid bussarna, checkat runt i stan lite. Testade kläder. Var på sajk humör haha flippa lite. Träffade grabbarna där också men gick sedan åt varsitt håll. När vi kom hem så gick hon till sin släkt och jag hem en stund. Träffades igen runt 18, då chillade vi lite. Gick sedan en lång promenad i snö vädret. Mysigt men kallt! Hatar kylan. Vill bara bort här ifrån.. Aja ljubavii ska typ spå mig nu haha min lilla spå gumma lets see if it works(; God natt på er det här är nog det sista inlägget för ikväll. Nighty Nighty Ljubavii & Natta i Gbg! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0