imorn min granne

Är färdig nu med all pluggande. Ska sova över hos min kära granne Anja imorn. Vet inte vad vi ska göra men kul bli det :D Natta ska ju till göteborg och jag hoppas resan går bra för henne & att hon har det kul där. Kommer sakna dig hun. Annars så blir det bara jag & Ljubavii, kanske någon mer får se. Ska fan ta och lära mig mer ord på serbiska haha. Har en rätt bra start. Snart kan jag flytande & då blire juggefest med en asian girl who talks serbiska! Kanske tillochmed nästa månad (; Men får se. Har så mkt planer och ideer så man vet inte vad man ska göra. Det är ju juggefest i helgen i hallunda men jag & ljubavii har inga pengar.. annars så skulle vi lätt gått och flippat lite. Annars så får vi make our own party at home (; Inte så värst svårt :P Hm.. klockan är rätt mycket nu.. ska snart till sägen.. men säger godnatt för idag/igår ! Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0