besatt

Shuue. Sitter hos anja just nu, ska sova här igen. Idag så vaknade vi runt 13 och sen så gick jag hem och duschade. Eftersom jag ändå bor 10 meter här ifrån. Kom till henne vid 14 och fixade mig. Vi åkte 15.45 till hennes mammas jobb. Cafe Metro i hötorget. Fikade där med en latte och morotskaka. Vi hjälpte även till och stänga, fixa disk osv. Sen så åkte vi hem. Bakade en tårta med nutella på haha bäästa! Den var skiiit goood! Just nu sitter vi och kollar på besatt på kanal 6 och vi DÖÖR! fast det är reklam. Haha den är så jävla äcklig! Aja den börjar nu igen. Ciao!

Kommentarer
Postat av: anja

HAHA ljubaviii du skrämde upp mej o jag skrämmde upp mej själv! AHAHAHA hadde ju lampan tänd hela tiden ja o du hahaha (a) Meeen den va äcklig o läskig faktiskt.. Taack för en underbar helg hjärtat!! love you <33

2008-11-23 @ 15:51:06
URL: http://anjiiish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0