bad.

Idag är jag så glad som helst också.. jepp.. i just wanna run away..  Ska typ sova nu. Är inte trött men jag pallar inte vara uppe längre.. Har ju skola imorn också.. Ska upp 5 så.. dags för mig att rulla mot sängen! Börjar 8.30 med italienska, sen så har vi RK, Sen håltimma & sist bild. Efter det så ska jag träffa rasho. Ska typ gå runt och kolla i stan lite. Får se vad som händer annars. Typ ut med tjejerna på kvällen eller ngt & Boban förståss. Har vart lite buzy thees days. Ne men ni får ha det så bra och njuta av alla bilder jag lade ut. I cant waiit till showen visas i sverige! Kanske laddar ner den innan haha. Ja ja snart äre jul också.. eller om 1 månad och några dagar.. Dom har redan börjat spela jul musik i affären. Skiit irriterande! Kan dom inte vänta lite grann? Aja men jag ska avrunda nu. God natt suckers. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0