AFRIKA tema

Alåå.. har sovit skit länge idag. från 18 -  23 & jag lyckas alltid se ut som zorro när jag vaknar. Har inte gjort så mycket annars. Mår bättre typ, men har ont i huvudet som fan. Fick reda på att det är tema dag imorn i skolan. Temat för vår klass är: AFRIKA. Haha alltså man ska klä ut sig till något innom Afrika området. Tänkte måla oss mörka, göra håret stort eller måla oss som djur & jag hörde att andra klasser fick Pussycat dolls, Alcazaar, Carola osv. Haha det kommer se skit kul ut ju. Men vi ska inte gå. Ska träna inför företags provet och bara chilla hemma ist. Fast skulle ändå vilja gå dit och titta på. Får se om vi tittar förbi. Man vill ju inte svika klassen :/  Sen på torsdag är det företags prov, fredas är det körkorrts & RK prov! shiit blir galen. Nä ni nu så ska jag kolla på en film eller något. Får se vad jag gör. vi ses! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0